گفتاردرمانی

گفتاردرمانی تهران

گفتاردرمانی

گفتاردرمانی تهران

گفتاردرمانی

علی اصغر صباغی
کارشناس ارشد گفتاردرمانی
عضو گروه گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران
* تهران، خیابان انقلاب، پیچ شمیران، دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گروه گفتاردرمانی
02177636042
09121820885
ایمیل:
sabaghi.alia@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

ارزیابی های غیر استاندارد نیاز به تکمیل تصویر دارد. ارزیابی غیر استاندارد یا غیررسمی بدین معنا نیست که ارزیابی خودانگیخته یا بدون طرح ریزی می باشد. برعکس، ارزیابی غیر استاندارد به طرح ریزی بیشتری نسبت به استفاده از تست های استاندارد نیاز دارد چرا که درمانگر باید بدون ساختار یک تست استاندارد برای محرک زبانی تصمیم بگیرد، پاسخ رشدی مناسب را مشخص کند، و مواد و بافت را برای جمع آوری داده فراهم کند.

یک رویکرد موثر برای ارزیابی غیر استاندارد جمع آوری همه اطلاعات توسط تست استاندارد، ارزیابی آن، تصمیم گیری برای اینکه چه ارزیابی های غیر رسمی ای نیاز است، طراحی آنها، و جمع آوری اطلاعات در جلسه بعدی با مراجع است. ارزیابی غیر استاندارد ممکن است همیشه طی جلسه ارزیابی رسمی مراجع صورت نگیرد، اما ممکن است در مراحل ابتدایی درمان انجام شود. به عبارت دیگر ارزیابی با پایان یک یا دو جلسه اول که ما به آنها برچسب ارزیابی می زنیم کامل نمی شود. ارزیابی یک بخش درجریان درمان است که به ما کمک می کند تا تصمیم بگیریم کی به اهداف می رسیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی